март 31, 2005

ИЗКУСТВОТО ДА ДУБЛИРАТЕ МЛМ БИЗНЕСА ИЛИ КАК ДА НАКАРАТЕ ХОРАТА ДА ПЕЧЕЛЯТ ПАРИ

Винаги има предел на доходите, които може да получите изключително от лични продажби., Каквото и да правите, денят има 24 часа и за това време, можете да обслужите ефективно само определен брой клиенти. За щастие, Мулти-Левъл Маркетингът ви предлага уникална възможност значително да увеличите доходите си като се научите да възпроизвеждате себе си.

Привличайки други хора да правят това, което вие правите, и, научавайки ги на това, което вие можете и умеете в този бизнес, ще можете да се възползвате от тяхното време, техния талант и техните контакти за увеличаване на вашите продажби. Вие продавате и те продават. Вие обслужвате вашата база от клиенти и те обслужват техните. Когато привличате други дистрибутори към вашия бизнес-екип, вие сякаш се умножавата, сякаш се намирате едновременно на 5-6 места!

За да може този процес на дублиране да твори чудеса не е достатъчно само да “намирате” други хора. Необходимо е да ги научите да работят умело и ефективно, както вие работите. Някои от хората, които вие обучавате и тренирате, могат да ви надминат по ефективност на работата си, да печелят повече от вас, но това е предизвикателство, което повечето дистрибутори са готови да приемат.

НЕУДОВЛЕТВОРЕНИ ХОРА

Светът е пълен с неудовлетворени хора. Хора, които считат, че получават по-малко, отколкото заслужават; които не могат да разкрият напълно своя таланта в сегашната си работа; които искат да работят за себе си, а не за някой друг; които търсят нови възможности и нови насоки за развитие на своята кариера.

Не е трудно да намерите неудовлетворени хора – те са навсякъде. Трябва само да се научите внимателно да слушате за да разберете на какво те реагират, да предложите решение, което ще ги заинтересува.

НЕДОВОЛСТВОТО е първия признак на неудовлетвореност, а неудовлетворените хора само и чакат появата на уникална възможност.

Вие имате отговорите, които хората търсят, но преди да им дадете нужния отговор, трябва първо да се научите правилно да задавате въпроси. Сами да станете хора, които търсят проблеми и предлагат решения.

КАК ДА ИЗГРАДИТЕ БИЗНЕС-ЕКИП НА ВАШИТЕ МЕЧТИ

Разбира се, Интернет е мощен инструмент за създаване на организация. Но за да го използвате ефективно, трябва да развиете в себе си четири важни навика:

Да убедите хората ДА ГЛЕДАТ, ДА СЛУШАТ, ДА ВЗЕМАТ РЕШЕНИЯ И ДА ПРАВЯТ ПАРИ.

Колкото по-успешно усвоявате всеки един от тези навици, толкона по-бързо ще можете да изградите своя собствена организация. За овладяване на новите навици, разбира се, е необходимо време и практика.

Успешното формиране на тези навици и тяхната отработка изцяло зависи от създаването на колкото си може повече възможности за беседи с хората за същността, преимуществата и огромния потенциал на тази удивителна бизнес-възможност, наречена МУЛТИ-ЛЕВЪЛ МАРКЕТИНГ.

ДА УБЕДИТЕ ХОРАТА ДА ГЛЕДАТ

Да убедите хората да гледат сериозно на това, което можете да им предложите, е лесно при едно условие – ако им предлагате да вземат правилно за тях решение.

Хората винаги търсят по-добрия начин, по-лесния начин, по-удобния начин за решаване на житейските си проблеми. Ако се съмнявате в това, просто погледнете етикетите на няколко продукта в близкия супермаркет. Надписи от типа “Нова” или “Усъвършенствана”, в един или друг вид, присъстват почти на всички етикети.

Така и вие трябва да предложите “Нова и Усъвършенствана” система за изграждане на благосъстояние и личен успех на основата на проверена и печеливша формула, работеща вече няколко десетилетия. Трябва да можете, достатъчно просто и ясно, да разказвате за тази система на всеки, който търси нови отговори на стари въпроси. А това значи да разработите едноминутна, триминутна и 30-минутна версия за това, как МЛМ-индустрията и вашата фирма могат да станат онзи привлекателен път към успеха, който човек търси цял живот.

Давайте на хората възможност да видят списанията на вашата фирма, видеозаписи за развитието й и развитието на МЛМ-индустрията и как преуспяват в нея другите хора, давайте адреса на нашия Web-сайт. Показвайте личния си фотоалбум за да демонстрирате принадлежността си към дейността на фирмата. И ще видите колко сериозно хората могат да оценят ШАНСА, който им предоставяте.

Намерете бизнес, който ви харесва, и няма да ви се наложи да “работите” нито един ден пред живота си.

КАК ДА НАКАРАТЕ ХОРАТА ДА СЛУШАТ

Това, което разказвате за МУЛТИ-ЛЕВЪЛ МАРКЕТИНГА е много важно, но още по-важно е КАК го разказвате.

Има две чувства, които трябва, преди всичко, да предадете на събеседниците си.

Първото е вашия ентусиазъм. Ако искате хората с внимание за погледнат на това, което им предлагате, дайте им да почувстват вашия искрен ентусиазъм да това, което става. Степента на тяхния интерес ще зависи пряко от нивото на вашето вълнение.

Второто чувство, което трябва да предадете на хората, е сериозността на вашето отношение. Вълнението и ентусиазмът са заразителни, но те не са достатъчни да накарат хората да действат. Ако искате някой да дойде и на следващата среща, презентацията ви трябва задължително да включва елемент на сериозност и важност.

Задачата ви е да намерите правилното съотношение между двете чувства. Ако прекалите с ентусиазма, скоро ще откриете, че хората основно се радват ЗА вас, а не ЗАЕДНО с вас. Ако прекалите със сериозността, ще наплашите много от присъстващите.

Повечето хора са готови много да работят, но кой ще поиска да се обвърже с нещо, което звучи толкова скучно?

КАК ДА НАКАРАТЕ ХОРАТА ДА ВЗЕМАТ РЕШЕНИЕ.

Много е трудно да накарате хората да вземат решение, ако предварително не ги подготвите за това.

Ако ОСТАВИТЕ някой сам да вземе решение, той дълго време ще се измъчва от съмнения и колебания. Ще преценява вероятностите и ще обмисля риска. И, ако не се намесите, този процес може да продължи до безкрайност.

Ако искате някой да вземе решение, покажете му какви преимущества и какви решения на проблемите си ще намери, ако направи правилния избор. Нека хората да разберат и да знаят, че тази възможност е реална и може да се окаже подходяща за тях.

КАК ДА НАКАРАТЕ ХОРАТА ДА ПЕЧЕЛЯТ ПАРИ.

Първата крачка към това е като им покажете как могат да превърнат мечтите си в реалност, т.е. като им помогнете в изготвянето на техния собствен бизнес-план.

Разработването на добър бизнес-план дава няколко преимущества. Първо, той помага на новите дистрибутори да определят приоритетите си. Ако планът им е насочен към създаване на голяма организация, то те трябва да отделят за това повече време.

Второ, планът показва на новия дистрибутор какво конкретно трябва да прави всеки ден, всяка седмица, всеки месец. Той създава предпоставки за по-добра организираност на действията.

Трето, добре разработеният план значително облекчава работата ви като спонсор. Той ви подсказва как да обучавате новия дистрибутор, какви въпроси да задавате и какво ниво на активност може да очаквате. Без такъв план вие и новият ви дистрибутор ще се движите напред значително по-бавно и с повече проблеми, трудно ще работите в екип.

И най-важното – ПЛАНЪТ ЩЕ ВИ ПОЗВОЛИ ДА ОПТИМИЗИРАТЕ НАЙ-ЦЕНЕНИЯ СИ РЕСУРС - ВРЕМЕТО.