март 31, 2005

ВАШАТА МОТИВАЦИЯ ЗА МЛМ УСПЕХ

ТЕСТ

За да можете точно да оцените силата на мотивацията си за достигане на МЛМ успех ви предлагаме тест, разработен от Т. Елерсон. Като отговорите на предложените ви въпроси с “да” или “не”, ще получите точния индекс на вашата мотивация, който ще ви послужи в бъдещата ви работа по изграждане на истински лидер.

1. Когато има избор между два варианта е по-добре той да се направи веднага, отколкото да се отлага за неопределено време.
2. Лесно се дразня, когато виждам, че не мога да изпълня задачата 100%.
3. Работя така, като че ли всичко съм заложил на карта.
4. Когато възникне проблемна ситуация, обикновено вземам решение в последния момент.
5. Когато през два последователни дни не правя нищо, губя спокойствие.
6. Има дни, в които успехите ми са по-лоши от средните.
7. По отношение на себе си съм по-строг, отколкото по отношение на другите.
8. Аз съм по-доброжелателен от другите.
9. Когато се отказвам от трудна задача, след това горчиво съжалявам, защото знам, че бих я решил успешно.
10. В процеса на работата са ми необходими кратки почивки.
11. Усърдието не е от основните ми качества.
12. Успехите ми в бизнеса не винаги са еднакви.
13. Повече ме привлича друга работа, отколкото тази, която сега върша.
14. Порицанието ме стимулира по-силно, отколкото похвалата.
15. Знам, че колегите ме смятат за делови човек.
16. Препядствията правят решенията ми по-твърди.
17. На околните е лесно да събудят честолюбието ми.
18. Когато работя без вдъхновение, това обикновино личи.
19. Когато си върша работата, не разчитам на другите.
20. Понякога отлагам това, което трябва да свърша сега.
21. Трябва да разчитам само на себе си.
22. В живота има малко неща, които са по-важни от парите.
23. Винаги, когато ми предстои изпълнение на важна задача, не мисля за нищо друго.
24. Аз съм по-малко честолюбив, отколкото много други.
25. В края на отпуската си обикновено се радвам, че се връщам на работа.
26. Когато ми се работи, върша работата си по-добре и по-квалифицирано, отколкото другите.
27. По-просто и по-лесно ми е да общувам с хора, които могат да работят упорито.
28. Когато нямам работа се чувствам не на себе си.
29. Налага ми се да изпълнявам отговорна работа по-често, отколкото на другите.
30. Когато трябва да вземам решение, старая се да правя това колкото си може по-добре.
31. Приятелите ми понякога ме смятат за ленив.
32. Успехите ми в някаква степен зависят от колегите ми.
33. Безсмислено е да се противопоставям на волята на шефа си.
34. Понякога не знаеш каква работа ти предстои да вършиш.
35. Когато нещо не върви, ставам нетърпелив.
36. Обикновено обръщам малко внимание на постиженията си.
37. Когато работя в екип с други, моята работа е по-резултатна, отколкото тази на другите.
38. Често не довеждам до край това, с което се захващам.
39. Завиждам на хората, които се мотат без работа.
40. Не завиждам на тези, които се стремят към власт и високо положение.
41. Когато съм сигурен, че действам правилно, готов съм, за доказване на правотата си, да стигна до крайни мерки.


ОТГОВОРИТЕ В COMMENTS

1 Comments:

Blogger БОН said...

РЕШЕНИЕ НА ТЕСТА

Отговори “да” на въпросите 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 14, 15, 16, 17, 21, 22, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 32, 37, 41 ще ви донесат по 1 точка всеки.

С толкова се оценяват и отрицателните отговори на въпросите 6, 13, 18, 20, 24, 31, 36, 38, 39.

Отговорите на останалите въпроси не се отчитат.

Пресметнете сумата от набраните точки.
•До 10 точки – слаба мотивация за успех.
•11-16 точки – средно ниво на мотивация.
•17-20 точки – умерено висока мотивация.
•21 и повече точки – много високо ниво на мотивация за успех.

2:28 пр.об.  

Публикуване на коментар

<< Home