март 31, 2005

ХАРАКТЕРИСТИКА НА ПОБЕДИТЕЛЯ

Победителят поема отговорност.
Неудачникът търси причина за да не прави това.

Победителят казва: “Трябва да разберем.”
Неудачникът казва: “Никой не знае.”

Победителят вижда отговора и решението на всеки проблем.
Неудачникът вижда проблема във всеки отговор, във всяко решение.

Победителят казва: “Аз ще го направя!” И го прави.
Неудачникът казва: “Ще опитам да го направя...” И нищо не става.

Победителят не се страхува да греши и да признава грешките.
Неудачникът се страхува да сгреши, той винаги трябва да е прав.

Победителят не се бои от провала. Той знае, че успеха е поредица от преодолени провали.
Неудачникът дълбоко в сърцето си се бои от успеха.

Победителят вярва, че той е твореца на собствения си успех.
Неудачникът вярва, че съдбата му е предопределена.

Победителят прави всичко веднага.
Неудачникът все отлага и търси оправдание.

Победителят знае, че тайната на успеха е в това да бъдеш какъвто си и да станеш какъвто искаш.
Неудачникът смята, че ще постигне успех като си зарови главата в пясъка.

Победителят казва: “Това е трудно, но може да се направи!”
Неудачникът казва: “Това би могло да се направи, но е трудно.”

Победителят се отдава изцяло на бизнеса си.
Неудачникът дава празни обещания.

Победителят заявява: “Аз съм добър, но мога да бъда по-добър”
Неудачникът заявява: “Аз не съм по-лош от останалите.”

Победителят търси най-добрия път.
Неудачникът избира пътя, който винаги може да бъде извървян.

Победителят се стреми да се учи от лидерите си.
Неудачникът се опитва да ги дискредитира.